6 Eylül 2013 Cuma

Merhabalar.

Başka bir blogtan ‘’merhaba’’.  Reyyan ben. Daha doğrusu Fatma Reyyan ama sadece Reyyan diyorum anlamını seviyorum çünkü.  Hobim… Hobin… Bu bloğu kardeşim sayesinde açtım hatta bu yazıyı da onun zoruyla yazdım. Etkisi çok yani. J
Benim küçüklüğümden beri her şeyi öğrenme gibi bir merakım var. Benim için her şey hobi. Beni eğlendiren, beni mutlu eden çok şey var. Burada bunları sizinle paylaşmak istedim. Sevmediğim, yapmaktan hoşlanmadığım tek şey pişmiş yumurta bulaşıgı yıkamak. Koku alma hissim olmasa ona da itiraz etmezdim. J
Bir insanın elleriyle yapabileceği o kadar güzel işler var ki… Her yeni kursta her yeni deneyimde kendini iyi hissediyor insan. Kendin için, sevdiklerin için en güzel hediye onun için uğraşmak, zaman harcamaktır. Bu karşıdakini değerli kılar. Bu düşünceden dolayı da seviyorum bir şeyler yapmayı.
Burada hobim olarak gördüğüm şeyleri sizinle paylaşacağım. Ama bunlar el işi, nakışlarla sınırlı değil. Bir kağıt bile benim hobime dönüşebilir zaten ileride göreceksiniz J Yemek tarifleri, el işleri, süs eşyaları, bakım-kozmetik, takı… Belki bazen kişisel şeyler paylaşacağım J

Umarım hepinize yararlı yazılar olur ve güzel zamanlar geçiririz, hoş geldiniz J


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder